Turośń Kościelna, dnia 19 września 2023

ZAPYTANIE O CENĘ

na przeprowadzenie warsztatów w miejscowości Turośń Kościelna

Fundacja A-D-E-K, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 złotych. Będziemy wdzięczni za szybką odpowiedź.

Zamawiający:
Fundacja A-D-E-K; 18-106 Turośń Kościelna; ul. Felkowo 15

strona internetowa: www.fundacjaadek.pl

osoba do kontaktu: Artur Pietluszenko tel.: +48 608 18 48 48

godziny pracy: poniedziałek-piątek od 8 do 16

adres do korespondencji: Fundacja A-D-E-K; 18-106 Turośń Kościelna; ul. Felkowo 15

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych w miejscowości Turośń Kościelna według poniższej specyfikacji:

Temat 1: Blok Ogólny
Historia ziaren oleistych, proces tłoczenia na zimno, wzrost rośliny, warunki glebowe i środowiskowe, znaczenie zdrowotne i kosmetyczne danej rośliny od nasionka po dojrzałą roślinę, legendy związane z roślinami, pokaz od nasiona po olej, pastę, makuch, mąkę.

W sumie planujemy ok. 30 godz. (30 spotkań po 1 godz. warsztatu w różnych terminach na przestrzeni max. 7 miesięcy).
Miejsce warsztatu: 18-106 Turośń Kościelna
Liczba uczestników jednego warsztatu: 12 osób

Temat 2: Blok kulinarny

Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się jakie znaczenie w zdrowym stylu życia mają dobre tłuszcze roślinne i zdrowa naturalna dieta. Uczestnicy sami przygotują proste posiłki typu pasta budwigowa (posłuchają o dr Joannie Budwig) oraz różne propozycje jej podania. Zrobią sałatkę, posmakują różnych olejów tłoczonych na zimno, posłuchają o ich właściwościach zdrowotnych oraz o możliwościach kulinarnych. Posmakują olejów z ziołami, zrobią samodzielnie olej ziołowy i zabiorą go do domu. Posłuchają w czasie przygotowania o walorach zdrowotnych olejów, past i ziaren, spróbują oliwy z oliwek i spróbują pieczywa maczanego w oliwie.

Wskazane produkty spożywcze m.in. pieczywo, warzywa, zioła, przyprawy, wędliny, oliwa, oleje, pasty, napoje, kawa i herbata wykorzystane zostaną podczas warsztatów edukacyjnych do degustacji przez uczestników. Planujemy samodzielne przygotowanie oleju ziołowego. Warsztat ma angażować m.in. zmysły wzroku, węchu i smaku. Warsztat ma być poznaniem olejów, ziaren, past również od strony smakowej i zdrowotnej. Warsztat ma pokazywać pomysły na wspólne przygotowanie smacznych, prostych i zdrowych przekąsek i posiłków. Przewidujemy zaangażowanie uczestników, zwłaszcza dzieci i rodziców we wspólne kulinarne prace. Dlatego też niezbędne będą art. jednorazowe typu, talerzyki, sztućce, rękawiczki jednorazowe, ręczniki papierowe. W skład ceny wchodzą wszystkie składowe takie jak osoba trenera z odpowiednią wiedzą oraz art. niezbędne do przeprowadzenia ww. bloku warsztatowego.

W sumie planujemy ok. 30 godz. (30 spotkań po 1 godz. warsztatu w różnych terminach na przestrzeni 7 miesięcy).
Miejsce warsztatu: 18-106 Turośń Kościelna
Liczba uczestników jednego warsztatu: 12 osób

Temat 3: Blok kosmetyczny

Uczestnicy dowiedzą się jakie oleje są wykorzystywane w kosmetyce i jaka jest ich rola. Własnoręcznie przygotują kosmetyki m.in. takie jak: kule do kąpieli, peelingi do ciała, krem do rąk, krem do twarzy. Poznają składniki kosmetyków. Poznają właściwości witamin rozpuszczalnych w tłuszczach i innych składników wykorzystywanych w kosmetykach.

W skład ceny wchodzą wszystkie składowe takie jak osoba trenera z odpowiednią wiedzą oraz art. niezbędne do przeprowadzenia ww. bloku warsztatowego. Wskazane art. to art. jednorazowe, które będą wykorzystane indywidualnie przez uczestników oraz art. niezbędne do przeprowadzenia warsztatu nt. tworzenia kosmetyków z olejami, m.in. soda, baza kosmetyczna, wszystkie witaminy kosmetyczne rozpuszczalne w tłuszczach, kwasek cytrynowy, olejki eteryczne i zapachowe, opakowania do kosmetyków DIY, rękawiczki jednorazowe oraz inne niezbędne artykuły wykorzystane do robienia domowych kosmetyków takich jak kule do kąpieli, proste kremy do rąk, proste kremy do twarzy, pasty do zębów, balsamy do ciała.

W sumie planujemy ok. 18 godz. (18 spotkań po 1 godz. warsztatu w różnych terminach na przestrzeni max. 7 miesięcy).
Miejsce warsztatu: 18-106 Turośń Kościelna
Liczba uczestników jednego warsztatu: 12 osób

Temat 4: Blok Olejaki – Sadzeniaki

Warsztaty mają na celu przybliżenie tematu od strony botanicznej, jakie rośliny oleiste rosną w Polsce a jakie na świecie i gdzie. Najstarsze wzmianki o roślinach oleistych. Historia roślin oleistych w Polsce. Robienie nasadzeń w skrzyniach (ponieważ każda roślina wymaga innego podłoża i innych warunków glebowych, tak aby każda roślina miała optymalnie najlepsze warunki związane z podłożem) i w indywidualnych kubeczkach, tak aby roślinkę posiać i wyhodować samodzielnie w domu. W skład ceny wchodzą wszystkie składowe takie jak osoba trenera z odpowiednią wiedzą oraz art. niezbędne do przeprowadzenia ww. bloku warsztatowego takie jak: ziarna do zasiania podczas warsztatu, ziemia, niezbędne narzędzia do posadzenia roślin w skrzyniach paletowych i w indywidualnych kubeczkach do zabrania do domu.

W sumie planujemy ok. 12 godz. (12 spotkań po 1 godz. warsztatu w różnych terminach na przestrzeni max.7 miesięcy).
Miejsce warsztatu: 18-106 Turośń Kościelna
Liczba uczestników jednego warsztatu: 12 osób

Warunki Oferty:

Poproszę o podanie ceny brutto za 1 godzinę warsztatu oddzielnie dla każdego z tematów/bloków:
1. temat nr 1,
2. temat nr 2,
3. temat nr 3,
4. temat nr 4.
Jeżeli nie jesteście Państwo zainteresowani wszystkimi blokami proszę o podanie ceny tylko dla wybranych bloków, tych którymi jesteście zainteresowani.
Proszę o określenie w ofercie okresu ważności ceny.

Termin realizacji zamówienia:

Miejscowość Turośń Kościelna. Ofertę proszę złożyć w terminie do 23.09.2023 r.

Kryterium oceny ofert:

Cena: 100%

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej i podpisaną przez osobę upoważnioną.
Oferta powinna zawierać oferowaną cenę (brutto) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ww. zapytaniem.

Termin złożenia ofert:

Ofertę należy łożyć w terminie do 23.09.2023r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do Fundacji) za pośrednictwem:
– poczty tradycyjnej lub kurierskiej na adres: 18-106 Turośń Kościelna; ul. Felkowo 15
– poczty elektronicznej na adres: biuro@fundacjaadek.pl,
– osobiście na adres: Fundacja A-D-E-K, 18-106 Turośń Kościelna ul. Felkowo 15.

Warunki płatności:

Płatność nastąpi po dostarczeniu zamawiającemu faktury, rachunku, umowy

Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.

Termin związania ofertą:

30 dni

Osoba do kontaktu:

W sprawie zapytania  osobą do kontaktu jest: Artur Pietluszenko tel: +48 608 18 48 48, mail: biuro@fundacjaadek.pl

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

Prezes Fundacji A-D-E-K
Danuta Gorlewska

13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja A-D-E-K ,18-106 Turośń Kościelna ul. Felkowo 15
-w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Fundacja
A-D-E-K ,18-106 Turośń Kościelna ul. Felkowo 15, poczty elektronicznej na adres biuro@fundacjaadek.pl, kontakt telefoniczny 608 18 48 48
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem.
1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
3. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
4. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
5. posiada Pani/Pan:
6. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
7. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
8. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
9. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6. nie przysługuje Pani/Panu:
7. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
8. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o ograniczeniach danych osobowych:
1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych in formacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3roz porządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami).
Jednocześnie Fundacja A-D-E-K przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.