Turośń Kościelna, dnia 11 września 2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie altany drewnianej o powierzchni ok. 35 m2 w miejscowości Turośń Kościelna
Fundacja A-D-E-K, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 złotych. Będziemy wdzięczni za szybką odpowiedź.
Zamawiający: Fundacja A-D-E-K; 18-106 Turośń Kościelna; ul. Felkowo 15; www.fundacjaadek.pl
Osoba do kontaktu: Artur Pietluszenko; tel.: +48 608 18 48 48
godziny pracy: poniedziałek-piątek od 8 do 16
Adres do korespondencji: Fundacja A-D-E-K; 18-106 Turośń Kościelna; ul. Felkowo 15
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest wykonanie drewnianej altany o powierzchni 35m2 w miejscowości Turośń Kościelna według poniższej specyfikacji:
– altana o powierzchni ok. 35m2 na planie prostokąta ok. 7,5m x 4,6m.
– wykonana z drewna,
– dach dwuspadowy o spadku 20-30st.
– pokrycie gont bitumiczny – kolor do ustalenia
Termin realizacji zamówienia:
Altanę należy wykonać w terminie do 31.09.2023 r.
Kryterium oceny ofert: Cena 100%
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej i podpisaną przez osobę upoważnioną.
Oferta powinna zawierać oferowaną cenę (brutto) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ww. zapytaniem.
Termin złożenia ofert:
Ofertę należy łożyć w terminie do 19.09.2023 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do fundacji) za pośrednictwem:
– poczty tradycyjnej lub kurierskiej na adres: 18-106 Turośń Kościelna; ul. Felkowo 15
– poczty elektronicznej na adres: biuro@fundacjaadek.pl,
– osobiście na adres: Fundacja A-D-E-K, 18-106 Turośń Kościelna ul. Felkowo 15.
Gwarancja:
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Warunki płatności:
Płatność nastąpi po dostarczeniu zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Podstawą wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.
Termin związania ofertą:
30 dni
Osoba do kontaktu:
W sprawie zapytania osobą do kontaktu jest: Artur Pietluszenko tel: +48 608 18 48 48, mail: biuro@fundacjaadek.pl
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
Prezes Fundacji A-D-E-K
Danuta Gorlewska
13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja A-D-E-K ,18-106 Turośń Kościelna ul. Felkowo 15
-w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Fundacja
A-D-E-K ,18-106 Turośń Kościelna ul. Felkowo 15, poczty elektronicznej na adres biuro@fundacjaadek.pl, kontakt telefoniczny 608 18 48 48
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem.
1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
3. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
4. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
5. posiada Pani/Pan:
6. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
7. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
8. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
9. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6. nie przysługuje Pani/Panu:
7. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
8. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o ograniczeniach danych osobowych:
1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych in formacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3roz porządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami).
Jednocześnie Fundacja A-D-E-K przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.